FB
NASZE DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM COVID-19
NASZE DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM COVID-19

 

 

Zapoznaj się z naszymi działaniami w związku z koronawirusem Covid-19 w NEW CORNER.

Przeczytaj jak ty możesz chronić swoje zdrowie.

 

Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości i Pracowników.

Poniżej przedstawiamy prowadzone przez New Corner działania oparte o bieżące zalecenia WHO (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19” z 27 lutego 2020 r.) i Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie z informacją jego dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem.

 

  • Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów.
  • W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
  • Praca Pracowników wykonywana jest w maskach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
  • Przeprowadziliśmy szkolenia dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek.
  • Przeprowadzamy dezynfekcję stanowiska pracy na recepcji po każdej zmianie.
  • Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu w recepcji udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
  • Instrukcje mycia rąk dostępne są również w każdej toalecie publicznej na terenie naszego obiektu.
  • W recepcji wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami.
  • Recepcja została wyposażona w przegrodę z szyb z plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
  • Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk. Klamki, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych.
  • Żel antybakteryjny dostępny jest na recepcji dla Gości. Zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
  • Akceptujemy w naszych recepcjach wszystkie formy płatności bezgotówkowych.
  • Udostępniliśmy w naszej recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza.
  • Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
  • W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
    • dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi
    • dokładne czyszczenie i odkażane z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (ręczniki jednorazowe, zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, piloty do TV, telefony).
    • regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.
    • wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny.
    • stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach.
    • podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych w naszych hotelach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości.
  • W naszym obiekcie dostęp do strefy wellness oraz siłowni została zamknięty.
  • W naszym obiekcie posiłki są serwowane w ramach bezpłatnego room service lub w formie posiłków na wynos.
  • W ramach naszej organizacji wprowadziliśmy w maksymalnie możliwym wymiarze pracę zdalną oraz elektroniczny obieg informacji.
  • W naszym obiekcie wprowadziliśmy rotacyjny czas pracy i obecności bezpośrednio w obiektach kadry zarządzającej.
  • Wprowadzono wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej „Wytyczne postępowania – w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej.

 

Opis zachowania: Od razu poprowadzimy w bezpieczny sposób Gościa do pokoju izolacyjnego i kontaktujemy się ze służbami sanitarnymi. Zapewnimy Gościowi dostęp do komunikacji za pośrednictwem telefonu komórkowego, zaś pokój Gościa jest wyłączony i dezynfekowany.

 

 

 

cookies close
Polityka prywatności Dowiedz się więcej o plikach cookies. Nie pokazuj tego okna więcej!